Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Sjaak & Jolanda Geest - WaarBenJij.nu Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Sjaak & Jolanda Geest - WaarBenJij.nu

Stockholm

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Sjaak & Jolanda

03 Mei 2015 | Zweden, Stockholm

Hoe bizar, we zijn nog maar 2 dagen onderweg en nu al in Stockholm.
Gisterochtend om ongeveer 10 uur zijn we gaan rijden over de afsluitdijk richting Friesland, het IJsselmeer was een spiegeltje – oversteken zou nu een eitje geweest zijn Rolf – door naar Groningen en bij Scheemda nog even een plas en een tank stop voordat we de grens overgingen naar Duitsland het was heerlijk weer en we reden door de mooie gele velden vol koolzaad. Alles ging voorspoedig en om ongeveer 16.00 kwamen aan in Travemunde om in te schepen, we waren er veel te vroeg dus gingen we in de relax stand totdat we de boot op konden.
Na een rustige overtocht kwamen we vanmorgen om half acht weer van de boot af en gingen we met een stralend zonnetje blij op weg naar Stockholm. Het landschap veranderde constant van vlak naar glooiend naar bos en dan naar bossen op rotsen en zo weer terug naar vlak. Het weer hield zich goed , wolken en zon en naarmate de dag vorderde meer wolken waar af en toe een verdwaalde druppel uitviel maar eenmaal in Stockholm aan gekomen was het weer lekker. Na ingecheckt te hebben en we lekker op onze kamer zaten kregen we van roomservice een leuke verrassing, tapas en iets te drinken, gekregen van de kinderen, zo lief.
Morgen gaan we naar het Vasa-museum en dan ‘s middags weer inchecken op de boot naar Helsinki

Sjaak en Jolanda

• 03 Mei 2015 - 17:49

Carla Royen:

Hoi
    Jolanda en Sjaak
    Leuk om te lezen waar jullie nu zijn.Hier missen jullie niets
    En ik denk dat jullie de zon ook ingepakt hebben want wij zitten in
    de regen!! Geniet maar goed van alles en goede voortzetting
    Groetjes Carla X

• 03 Mei 2015 - 19:23

Hanny Geijssens:

Hoi Sjaak en Jolanda,

Das zeker snel gegaan, nu al in Stockholm.
    Leuke fotootjes bij jullie verslag gemaakt.
    Wat leuk en lief zeg van jullie kinderen, de tapas en het drankje op de kamer.
    Veel plezier in het museum morgen en een hele goeie reis verder, op naar Helsinki.
    Hopelijk gaan jullie het goed treffen met het weer, want hier vandaag een PET dag.

Groetjes Timo en Hanny

• 04 Mei 2015 - 19:08

Pien Hanou:

Heee globetrotters, leuk verslag hoor en leuk om op de hoogte te blijven...
    Mooie foto's ook en ik vond het ook al zo scnnellll in Stockholm...Maja tis ook nét zo ver als Zuid-Frankrijk...
    Geniet maar lekker hoor!

Kus van Pien

• 05 Mei 2015 - 09:45

Bianca Tambach :

Ik heb het gevonden hoor! Leuk, mooie foto's!
    Geniet er lekker van en laat wat horen hè.
    Kusssss

• 05 Mei 2015 - 16:48

Cees En Tineke:

Sjaak en Jolanda,

Op een zeer stormachtig bevrijdingsdag een reactie van ons.Vanmorgen hier warm weer maar....de
    wind heeft het weer weggeblazen.Wat een leuk geschenk van jullie kinderen een hele verrassing.
    Nu we leven mee en kunnen het goed volgen.Met kaart en foto's en fluitketelje met en koppie thee/koffie.Prachtig.Ik ga direct.......ja hoor de snert opzetten met een hema rookworst.
    Nu geniet verder we wachten we weer af,